måndag, augusti 01, 2005

Precis när man tror man vet så bra..


..så ändras allt. Nu ligger Melle och sover. På rygg. Han har sovit på mage i hela sitt lilla liv (jag vet, bebisar ska sova på rygg), men nu har nattningarna börjat bli ett helvete igen. Idag provade jag något nytt; Han fick somna i min famn sen gick jag in och la honom på rygg i sin säng. Han verkar sova gott än så länge. Han har även börjat sova på rygg i sin vagn!? Jaja, man vet aldrig var man har de små liven..
Idag har varit en underbar dag. Vi var och köpte nya skålar till Tim, precis som vi lovat honom. Sen åkte vi ner till Ribban och var där i säkert tre, fyra timmar. Vi träffade massor med vovve kompisar och Tim han badade en hel del. Vi gick och vi gick och vi åt och vi fikade och vi åt igen..gött. Hur det går med graviditetskilona?! Jo, tackar som frågar, de sitter där de sitter.
Nu har jag precis bakat en kaka som födelsedagsgrisen skall ha med till jobb imorgon. Innan jag går och lägger mig skall jag skriva tack kort tänkte jag. När skall jag hinna sätta in alla foton i albumen? Ligger lite back där. Stress stress..När skall man hinna tagga ner någongång...

Inga kommentarer: