torsdag, juli 28, 2005

Så var det kväll igen


Tja, dagen har liksom bara passerat. Och ingen candlenightdinner blev det heller på vår 2 års dag. Köpte en bok till honom, böcker är bra! Min börjar ta slut, vet i fan vad jag skall läsa sen..Åh, nu vill jag att det skall vara helg. Ni trodde kanske inte att mammalediga längtade efter helger, det gör vi kan jag berätta. Lite långtråkiga dagar med bara en bebis och en hund att prata med. Jo, och alla pensionärer man möter när man är ute med dem. Häromdagen var det en som frågade rakt ut: Jaså räckte det inte med att skaffa en bebis?? Skit du i det gubbstrutt tänkte jag..men sen blev han snäll och vi pratade jättelänge. Sen pratade jag med granntanten och fick höra lite skvaller; Jag har gått och varit lite reserverad mot en här i trappen, det visar sig att han är försöksutskriven från psyket! Se där, trevligt trevligt. Jag är tydligen inte den ende som fått brev från honom..
Nä, nu skall jag gå och hångla lite med min man innan han somnar.

Inga kommentarer: