torsdag, augusti 04, 2005

Blixtar och Dunder..


Åh, vad härligt att få vakna till sitt favoritväder. Ja, jäklar vad det smällde. Rutorna skallrade och likaså innerdörrarna..Hela rummet lystes upp av blixtar.
Nu har vi varit ute och gått en lång promenad, jag och barnen. Tim är så jäkla olydig när man kallar på honom. Jag håller på att bli vansinnig. Sen tycker han att jag är knäpp när jag kopplar honom. Dumma vovve! Har fått en tidning av Labradorklubben idag. Kul!! jag och Tim skall läsa den när Melle sover middag.
Melvin har fått sin lunch, han äter ju jättebra. Är så stolt över honom. Nu ligger han och gnäller under babygymet..Får väl aktivera honom då. Eller sätta honom vid TV:n...nä, skojade bara. Men han gillar den faktiskt. Och när jag sjunger för honom så det är väl bara till att sjunga upp: Imse vimse....

Inga kommentarer: