onsdag, augusti 03, 2005

Det är mycket nu.

Idag har jag, dammsugit, lagat middag, gått ut med hunden, badat Melvin, badat mig själv, skurat badrummet, nattat Melle. mm mm. Inte konstigt att man är stressad alltid. Nattningen med Melle går inte så bra. Han är nämligen fortfarande vaken. Jag inser nu att jag inte kan följa med på kursen med Tim. Jag kan inte lämna ifrån mig ett barn som har så mycket egen vilja. Speciellt till en som inte är så van vid barn. All heder till min syster, jag tror nog att det hade gått men med mycket möda och besvär och så ska det ju inte vara.
Nä, sen har det väl inte hänt något speciellt idag. I förmiddags var jag ute med vovven och sedan lämnade jag honom hemma och promenerade bort till Mobilia. Tiden gick så fort så allt jag hann med var att köpa foder. Sen var det lunchdax fick jag veta. Så då var det bara till att småspringa hem och ge ungen mat. Han var så duktig och åt riktigt mycket. Men bäst är nog när mamma ammar..
Nu skall jag äta lite glass, glass är gott.

Inga kommentarer: