måndag, augusti 08, 2005

I´m Back!


Ja, Ni kanske var av med mig igår. Det var så att jag inte orkade helt enkelt. Gick och lade mig halvtio. Idag har varit en bra dag. Först i raden ringde min man för att säga hej och för att be om ursäkt för att han varit så tjurig i morse. Älskling: man får vara lite tjurig när ungen är på uruselt humör klockan 4 på morgonen. Därefter ringde fröken Karlson. Vi pratade riktigt länge om allt möjligt och kaffemaskiner. Fröken: Du vet väl att du har hur många som helst här nere som skulle bli jätteglada om du mot förmodan skulle kunna tänka dig att flytta tillbaka!? Vi bryr oss om dig, älskar dig, och saknar dig massvis!!
Sen ringde kusinerna,(Melvins) vi skall äta frukost ihop på söndag klockan tio. Bullar och andra goa grejer blir det. Det blir kul att träffa dem. Det var längesedan sist. Sist men inte minst så ringde "Tjejen" från USA. Så härligt att höra hennes röst. "Tjejen" är syrrans kompis som kommit att bli en riktigt gosig vän till vår familj. Hon är i USA nu som Au Pair och har "the time of her life". Jag är avundsjuk, USA Lover som jag är, och fattar inte att jag själv inte gjorde något liknande på den tiden när man var ung. Jaja, det får räcka med att åka på semester dit då och då. Nästa gång vi åker blir när Melle är 5. Mest för att han skall få någon behållning av resan. Innan dess tror jag att han kan vara för ung, eller jag vet inte.. Vi har redan börjat samla $ till resan. Småmynt som vi lägger i diverse kärl.
Nu har jag fått glass och kaffe av min gubbe, han är för go´!

Inga kommentarer: