torsdag, september 29, 2005

En liten kille som blivit mindre..


Ja, idag är det inte mycket med honom den lille stackarn. Han har drabbats av sin första förkylning. Men faktum är att han verkar ta det rätt så bra. Han äter ordentligt sover bra, med sin mamma förstås, och leker nästan som vanligt. Det rinner lite från näsan bara, har varit och fyllt på näsdroppsförrådet både för barn och vuxna idag. Inte fel nu på hösten. Maken känner sig krasslig i halsen, hoppas att det inte blir något. Att köpa C-Vitamin eller liknande till honom är hopplöst. Han hade aldrig kommit ihåg dem.
Kikki Danielsson är på TV nu. Örk!
Jag är så trött idag att jag skulle kunna gå och lägga mig omgående. Jag tror jag skall göra det! Kan läsa i mina tidningar till jag somnar. Har ingen bok för tillfället men jag tror att jag får Martina Haags imorgon. Den ligger i köket nämligen...hihi

Inga kommentarer: