tisdag, september 20, 2005

Hej igen!

Nu är jag tillbaka efter en liten paus. Men jag har inget roligt att berätta. Melvin har precis somnat, jag lät honom somna på mitt bröst, det är så mysigt. Tim och Husse är på kurs, sista gången idag. De skulle tävla; Hoppas att de vinner något fint..en resa, eller en bil, eller ett hus..
Usch, vi måste åka och handla, det ekar i vårt kylskåp, likaså i kylen. Tänkte att Moster får kpmma hit och passa lilleman så vi kan åka båda och handla denna gång. Det är inte jätteroligt att gå ensam bland hyllorna. Jag har ingen aning om vad vi behöver. Jag skulle vilja handla hem massor så jag inte behöver gå och småhandla stup i kvarten. jag brukar köpa hem en hel del för en jäkla massa pengar, men jag lägger nog lika mycket pengar på butiken här hemma också.
Nä, nu skall jag hålla på med min musik....

Inga kommentarer: