torsdag, september 01, 2005

New Orleans?

Vad är det som händer där egentligen? Jag har en dagstidning men jag har också en liten kille på fem månader lite drygt= jag hinner inte läsa skiten! Kollade som hastigast på Aftonbladets hemsida. Det är någon som skjuter på räddningshelikoptrarna! Och Fats Domino är försvunnen!
Nu är det i alla fall bestämt att maken jobbar över nästa vecka. Jag har bestämt mig för att vara hemma så lite som möjligt. Får väl våldgästa em massa folk. Ni som är hemma dagtid nästa vecka kan skriva upp det på en lista i kommenatarerna. Jag kommer, var så säker.* skratt*
Nä, skämt och sido. Men för att orka med dygnet runt ensam så är det nog en bra idé att vara borta på dagarna. Göra lite kul saker, sen när man kommer hem kan Melle få lite gröt, sitt bad, sin PJ och lite kel sen bums i säng...för oss båda. Jag har bestämt att jag skall ta tillfället i akt och gå och lägga mig tidigt nu när min man inte kommer att vara hemma. Bra idé va? Bebisen brukar vakna vid ett ungefär så om jag går och lägger mig vid åtta nio så blir det fyra fem timmars sammanhängande sömn! Det är ju kanon!! Tänk alla ensamstående föräldrar, vad starka de måste vara.
Åh, nu visar de ett program på TV om "Stars without makeup". Örk!
Nu skall jag slänga mig på soffan och lata mig en stund.

Inga kommentarer: