onsdag, september 28, 2005

sådärja


Då var stygnen efter min lilla skönhetsoperation borttagna. Skönt! De kliade rätt friskt! Och lilla Polly, min syrras söta Grå Jacko är hemma igen efter tre dar på rymmen. Hon var tydlligen rätt hungrig när de fick tag på henne. Dags att gå valpkurs med de där kråkorna kanske, de försvinner med jämna mellan rum...
Idag har vi varit hos kusinerna hela dagen igen. Lilla Fröken fyllde fem år idag!! Fick ett jättefint dockhus med diverse tillbehör. Så jäkla mycket grejer man kan köpa till. Så jäkla mycket pengar de tjänar på tillbehören. Huset är nästan gratis medan prylarna är svindyra. Hon fick en massa andra grejer men min favorit blev nog en prinssessutstyrsel som var bedårande. Sån vill jag att Melvin också skall ha!!
Åh, nu vaknade grynet. Han är nog lite förkyld låter det som. Första gången. Det blir ingen rolig natt..
Åh, såg i Malmötidnigen att Åhléns i stan blivit tjusigare. Inglasad fasad och med flera våningar. Måste jag gå och kolla in.
Nu är det kris med ungen..

Inga kommentarer: