tisdag, september 13, 2005

Usch,


nu har jag inte planerat någon middag igen. Och min make kommer hem om en timme. Tim och han skall iväg på kurs ikväll så jag får tjejkväll....Ja, Melle sover ju.
Igår skubbade jag från bloggen. Jag kelade med min gubbe istället, vi tittade på TV tillsammans. Det var ett tag sen sist. Är det inte han så är det jag som sitter vi datorn. Tur att vi inte har varsin. Då hade vi fått chatta med varandra..
Igår gjorde jag tjugofem sittups med min magrullator. Jag har svinont i magen idag. Coolt! Jag firade med en mjukglass på McDonalds när vi var ute och gick idag. Jag vet, jag är dum i huvudet! Åh, Tim träffade en Goldenvalp som han lekte med på vägen hem...jättesöt. jag fick åka ut till Djursjukhuset och köpa specialfoder till min hund igår kväll. Nu hoppas jag få bukt med magen. fick gå ut med honom 4 gånger mitt på dagen igår. Varav jag hade melvin sovandes 2...i sin säng.. Han sov när jag kom tillbaka med. Tog ju inte mer än ett par minuter. Duktigt att han säger till när han behöver...
Melle ville inte leka själv längre... och Tim har lämnat honom. Kolla Tim, han slickar på Melles hand..sött

Inga kommentarer: