fredag, oktober 07, 2005

Allt detta snor...!!



Dagarna ser likadan ut. Min man har varit hemma från jobbet hela veckan, febern vägrar ge med sig. Mitt snor vill inte heller ge med sig! jag fick tillfälligt tillbaka mitt smaksinne igår kväll. Åh, vad gott det var! Allt är som vanligt igen och jag har ingen aning om vad jag äter eller dricker. Melvin är täppt i näsan hela tiden. Näsdropparna som han tar, för barn mellan 0-2 år, är totalt värdelösa.. Ska nog trotsa alla och köpa lite starkare till honom. Han är i alla fall vid gott mod och ligger och skriker för full hals i sitt gym ny. Han har precis ätit en stor burk med barnmat+ lite efterrätt. Det är ganska mycket det, fast han skall föreställa sjuk.
Igår tog vi en lååång promenad, vi gick och tittade på ett hus som vi ville haft men när vi ringde för att gå på visning så visade sig att kontraktet skulle skrivas idag. Det låg bra, på en hörna och verkade vara i fint skick på utsidan..Så sket det sig..
Idag har jag tvättat sju maskiner tvätt! Det är inte normalt, men vi tog täcken och kuddar och tvättade bort det sjuka...Hoppas att det hjälper.

Inga kommentarer: