tisdag, oktober 11, 2005

Glad nyhet nr II


Idag har det hänt! Melvin har efter många om och men druckit välling ur sin flaska för första gången! Fortsätter han med detta så kan jag eventuellt snart sluta amma och gå ut och parta istället. Nä, jag bara skojade! Det har jag inget behov av. Men jag skall gå ut och äta middag och dricka en cider eller ett glas vin. Egentligen behöver han inte dricka välling om han inte vill, han äter ju faktiskt gröt men jag har fått för mig att det skulle underlätta för oss. Ibland är han lite för trött för gröt på kvällen...
Min mans feber har släppt. Såklart eftersom han har ringt vårdcentralen och fått tid till imorgon. Min näsa har blivit knäpp: Jag nyser hela tiden och det rinner konstant. Hoppas att det är det sista som kommer i en rasande fart nu..

Inga kommentarer: