onsdag, oktober 12, 2005

Klantskalle! Och hejdå syrran!


Fick för mig att jag skulle klippa Tims klor i halvmörker i köket. Såklart att jag klipper fel och han börjar blöda! Så nu ligger han här med ett litet bandage. Läste att man kunde ha på potatismjöl. Nagellack kan också funka..svider inte det? Skit också. Min man gick till Fabbo Doktorn idag; Sjukskriven hela nästa vecka också! Han fick medicin och fick ta massor av blodprover, så många att systrarna fick sänka bak stolen så han inte skulle tuppa av. Han är rätt svag nu stackarn..Han fick en latte av mig, jag tror det kan hjälpa. Häromdagen fick han en negerboll, det hjälpte en stund. Det är nästan det bästa han vet! Fast till tanten på konditoriet sa jag chokladboll...Jag får nog säga så i fortsättningen, kan bli problem med Melvin annars.
Melvin ja, han har tömt en hel flaska med välling ikväll. Han drack girigt till det tog slut sen blev han lite ledsen för att det inte fanns mer..Han är väl för go´pågen??!
Imorgon åker Moster till Kroatien för att hälsa på det företag som hon skall jobba för i framtiden. Hon skall lyckas med att gå upp tidigt och dessutom flyga själv..Det kommer aldrig att gå, fast man vet aldrig ibland förvånar hon en..Puss och LYCKA TILL!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon min familj. Jag sitter och kollar vinterdäck till våra bilar. Man blir gråhårig på hur dyrt det är men ska väl hitta något. Ni sover fortfarande puss på er från farsan.