tisdag, oktober 04, 2005

Nu är vi på G igen..

Skall ta tag i husletandet snarast. Det är kul att gå på visningar! Hoppas hoppas att vi får tur och hittar ett snart. Jag vet att det kan ta tid men till våren senast vill jag bo någon annanstans.
Jag har nästan tappat rösten, nu är det förstås bättre men igår kväll var det inte mycket med mig. Tim tittade konstigt på mig när vi var ute på sista rundan, det var mest kraxande...
Melvin har blivit sämre men fortfarande är det bara snuva, ingen feber. Sen är det ju mitt hjärta. Han har haft feberfrossa i fyra dagar nu. Stackarn. Jag försöker ta hand om honom precis som när vi var ensamma men det är inte lätt när man har en hund och en bebis att sköta. Fast han tar ut hunden ändå, frisk luft är bra i lungorna!
Idag har jag varit och fått boken utbytt. Den nya boken är så fin, alldeles mjuk och RÖD. Undrar när jag skall ha tid att läsa dem, just nu känns det lite tight med tiden...

Inga kommentarer: