måndag, oktober 31, 2005

Radio Malmöhuuuus

Steken igår, rostbiffen, blev så himla skitbra! Sist jag gjorde en så fick vi slänga den. Otur med kvalitén antar jag. Vi skall äta resterna idag, fast med potatissallad. skulle haft en skärmaskin och kunnat skära i tunna tunna skivor. Gott! Sen skall vi iväg och titta på ett hus ute i Riseberga (på?). Fast vi håller fortfarande på med det andra. Fortfarande budgivning, ett motbud dök upp idag..Få se hur länge vi tänker vara med. Sen å andra sidan är det kul att trissa upp priset så de andra får betala hur mycket som helst för det..hihi. (säger jag bara för att vi vill ha det).
Idag har jag och Melvin jagat en speciell nappflaska i tre olika affärer. Till slut fick vi ihop både till själva flaska och den rätta nappen. Jag fick lämnat tillbaka ett halsband som hängt här hur länge som helst (Tim´s) också. På Burlövs Centrum hade de en live sändning från P4 när jag och Melle kom dit. Där var en sådan folksamling, pensionärer såklart, så vi fick gå jättenära pratarna. jag blev lite sugen på att skicka en hälsning, lite sådär spontant ni vet. Utan att programledarna skulle fatta något. Men i sista stund avstod jag...undrar hur många av mina kompisar som lyssnar på P4, fast på måndagar är det bra. Då är det country!
När vi kom hem hade Tim busat för första gången. Ätit på sin matta!! Och på en liten liten plast ko som jag råkat välta ner när vi gick. Nu får han önska sig en ny sängplats i julklapp. Och märgbenet som jag köpte till honom idag kan han ju se sig om i månen efter. .

Inga kommentarer: