tisdag, oktober 25, 2005

Regn regn regn..


Det regnar. Känns inte som om man vill gå ut inom kort men Tim måste ju ut. tänk om ungen kunde varit själv hemma en kvart eller så...Men han är ju bara en bebis! En liten liten skit! Äh, vad fan jag har regnskydd till vagn och mig själv, det skall nog gå bra.
Tim blev passad av Molly igår (hans bästis). De hade tagit upp honom till sig så han skulle slippa vara ensam här hemma medan vi var hos min brorsa. De har katt, han har inte träffat några sådana innan men det hade gått jättebra. Känns skönt att ha någon runt knuten att be om hjälp när det behövs.
Nu har de stäng av vattnet här igen! Det är fan tredje gången den här månaden! Hela förmiddagen. Tur att Melvin är frisk och inte har någon magsjukdom som kräver massor av vatten.
Det är snart jul. Vi skall inte ha julgran säger min man. Han har nog rätt, då får vi inte en lugn stund här hemma. Men jag vill ha gran, tänkte kanske att jag kunde köpa en liten och sätta på balkongen..kanske..Så får jag gå ut där och lukta ett par gånger om dagen.

Inga kommentarer: