fredag, oktober 21, 2005

Sportigt värre!

Igår var jag och simmade med min syrra. Det var verkligen skönt. Längtar redan till nästa gång. Jag har lite ont i mitt knä idag men jag får ta det lite lugnt några dagar så kanske det blir bättre snart. Äntligen har jag kommit igång!
Melvin ligger i detta nu och gnäller i sin säng. Han har varit så bortskämd den senaste tiden med att någon sover middag med honom, idag tänkte vi att han skulle få sova själv. Det verkar inte alls fungera. Det här kan ta flera timmar...Vi tänkte gå på stan en sväng idag. Måste köpa en present till min lillebror som fyller tjugo på Måndag. Till annat finns det inte pengar just nu. Jo, en fika skall vi väl kunna offra på oss också. Cool lön min man kommer att få den här månaden med tre veckors sjukskrivning! Och vi behöver vinterdäck till båda bilarna, sen står ju julen runt knuten. Tur att man inte har så stor familj. Jag och maken får väl snåla in till varandra, i normala fall brukar vi skämma bort varandra rätt ordentligt...Hmm jag skall nog köpa en trisslott idag.
Nu får jag väl gå in och snacka rätt på ungen!

Inga kommentarer: