måndag, oktober 24, 2005

Varit på kalas.

Idag fyller min bror tjugo! Grattis Grattis!! Vi hade köpt $$ till honom. De åker ju till USA om två veckor så det passade nog bra. Melvin och jag gick iväg lite tidigare så att vi kunde vara där länge innan han däckade. Min man kom lite senare. Han har varit lite gnällig idag, så efter en stund lät jag honom sova middag trots att klockan var halvfem. Han sov i exakt trettio minuter i vanlig ordning, efter det var han så glad och åkte runt i sin stol. Kollade in G när hon lagade mat, det är ju hans favoritsyssla, att äta. När det började bli kväll fick han pyjamas som jag varit så smart och tagit med så vi skulle kunna vara med så länge som möjligt. Sen blev det välling och lite skoj. Efter det nästan prick sju lade vi honom i vagnen och inte långt senare sov hjärtat! Han har varit så duktig. Sen kom det värsta och TESTET, ska han klara att bli väckt för hemgång och sedan somna om hemma?? Det tog emot när jag lyfte upp honom och krängde på honom jackan för att sedan bära ut honom i en iskall bil, men han sa inte ett ljud och nu ligger han och sover i sin säng. Inga problem. Min son är ett A-Barn. Måste kolla in CSI.

Inga kommentarer: