torsdag, november 10, 2005

Helt jä-la sjukt!


Idag gick jag som vanligt min runda med kidsen. Tim var så glad hela vägen. Han är så duktig till att gå utan koppel. Hittade en gigant pinne som han skulle ha med sig hem. Söt vovve.
Vi gick in i affären när vi kom hem. Där kom en skrikig flicka i 3 års åldern som ville hälsa på bebisen. Min Melvin då alltså. Då försökte hon slå honom men hennes mamma räddade undan slaget. Men inte nästa. Dunk, med öppen hand i hans bakhuvud. Melle blev jätteledsen och grät en skvätt. Sen kom hon tillbaka och skulle slå mer men då stod där ett biträde i närheten och höll hennes arm trots att mamman stod bredvid. Jag fick ingen ursäkt eller så, själv fick jag inte fram något. Arg blev jag. Två stycken kom fram till mig och beklagade händelsen. De sa att ungen brukar bete sig märkligt. Fan jag blev så förbannad ändå sa jag ingenting.. det är inte likt mig. Sen gick vi hem och Melvin fick spaghetti och köttfärssås och jag fick te och knäcke och Tim tuggar på sin tuggering. Nu luktar här bajs och det är inte jag. Får väl fixa det.

Inga kommentarer: