torsdag, november 10, 2005

Ka-Ching!

Bankbesöken är avslutade. Vi har gjort vårt val och allt skall alltsåledes vara klart! Vi valde vår egen bank i slutänden. Jag gillar vår bankman, henne har jag haft i många år. Det som kändes bättre med den andra banken var att den kändes yngre och modernare. Bara en sådan sak att hon tog kreditupplysningen direkt på nätet. Av en händelse så hade hon bott på samma ställe som vi skall flytta till och kunde ge tips angående dagis till Melvin. Kanonbra!
Handpenningen betalas in nästa vecka, sen är det besiktningen. Då skall vi bearbeta Kjell, säljaren, till att vi vill flytta in så snart det går. Ja, siste mars är slutdatum, säljaren beslutar själv om han vill lämna innan dess....Har jag nog skrivit innan va?
Melvin har ju hållt på att bita i sig själv, oss och andra konstiga saker ett bra tag nu. Jag kollar hela tiden om jag kan se några tänder. Igår såg jag en millimeter stor (liten) tandflisa i underkäken på honom. Jag kan nog inte få det på foto ännu....Nu vill han ha uppmärksamhet.

Inga kommentarer: