tisdag, november 01, 2005


Min son sitter så snällt på sin filt och leker med sina saker utan att säga ett ljud. Det regnar massor ute, Tim fick inte sin rediga runda bara för det. Funderar på att köpa en regnkappa till honom. Undrar var de säljer sådant, fast jag tror inte han tar den på sig... Köpte en slang som han skall ha runt halsen när det är mörkt. Den blinkar oranget(!?) och det behövs för jag ser inte honom när vi är ute på kvällarna. Jakten på den perfekta nappflaskan fortsatte i morse. Jag trodde jag hade fått tag i rätt napp men se det gick inte. han måste ha med hål i inte med kryss som de rekommenderar i den åldern. Så nu gick jag ut för att leta efter en med ett litett större hål. På Reveny...nä det heter det inte...MALMBORGS är det ju hade de inget. Jaha, vidare till Babyproffsen på Dalaplan..INGET!! I en barnaffär. Köpte en mjuk dyna att ha i matstolen till honom i stället. Vidare in på Lidl på en vild chansning..inget alls i barnväg. Sen gick vi hem igen. Åt lunch och lekte en stund för att sedan gå ut med Tim och ner på macken och hämta paket. Som det började regna! Han gjorde sitt och vi fick gå hem igen.
Åh, ja just det. Huset vi tittade på igår var inget för oss. Fick ingen bra känsla där inne. Men det låg jättebra. Precis bakom Bulltofta och IKEA. Kunde man ju ut och jogga varje dag..eller handla möbler, vilket man nu tycker bäst om ;-)

Inga kommentarer: