lördag, november 19, 2005

Nähä...


Det bidde ingen Vellingeblomman idag. När vi kom dit så var det köer in på parkeringsplatsen och där stod människor i neongula västar och dirigerade trafiken. Så vi slog en rundpall och körde iväg igen. Men sen blev jag sur på mig själv och tänkte att de var ju där för att att se till att allting gick smidigt till så folk kunde komma in ordentligt. Dumma vi som gav upp så lätt. Kanske tar med min son i veckan istället. Bara vi. Vi åkte in till Vellinge city och spenderade Melvins barnbidrag på Små hjärtan, en barnbutik med jättesnygga barnkläder. Många kända märken. Vi köpte två Gant tröjor och en Esprit jacka som var så himla snygg. Jag skall fota den en dag så ska ni få se, brun och orange. Han behövde verkligen en tjockare jacka. Jag har haft skuldkänslor när jag tagit på honom den tunna lilla blå jackan. Han har en tjock fin overall men det är inte alltid det funkar. Exempelvis om man går mycket i affärer, då blir han ju kokt..Eller Vellingeblomman. Sen åkte vi och fikade hos vänner i Vellinge. Till sist åkte vi ner till havet och kollade när en kompis provade sin nya Jet. Det gick fint, men det var ju svinkallt. Idag har Melle sovit middag i tjugo minuter så jag räknar med att han sover till sju i morgon bitti (yeah, right).

Inga kommentarer: