onsdag, december 07, 2005

jag blir så glad

Jag hittade mina sura frimärken...i påsen med Tims godis. Så nu är jag gladare igen.
Idag har vi varit och fikat hos en vännina i Vellinge. Hennes små sötnosar var lediga från dagmamman så det tyckte Melvin var toppen! Fast tösen råkade klämma hans finger i en barn-laptop och det var inte så kul, men det var ju mitt fel såklart som var iväg och yrade med annat. Efter två minuter så var det bra igen. Det är väl bara till att vänja sig att ju äldre de blir desto fler blir olyckorna. Vad jag var och kollade efter var en auktionssajt som jag inte visste fanns. Det fick mig att tänka lite, eftersom vi behöver så mycket möbler i vårt nya hus så borde man kanske försöka köpa hem lite begagnat. Egentligen är jag inte så glad i begagnat men ibland kan man ha tur och hitta något som är felköpt och knappt använt. Eller helt enkelt något i mint condition. Ska nog ut och kolla lite med en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen,

Kolla bjudnu.se nya grejor samt presentkort som auktioneras ut från olika föeretag.

Kram
Mimmi

Unknown sa...

Ska jag banne mig göra!