torsdag, december 22, 2005

nannar

Melvin sover middag i sin säng. Önskvärt är ju att han sover som igår: 1 1/2 timme. Sen kan vi gå ner i tvättstugan efter mellis så kan pappisen hänga upp när han kommer hem från jobb. Allt har gått bra idag. Jag har fått gjort det jag velat. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan en stund, hoppas jag somnar idag. Igår låg jag bara och tänkte på hur mycket jag saknade att få sova med Melvin. Om jag inte somnar så har jag en ny bok jag kan läsa: Patient 67 tror jag den hette. Det känns som jag kan lägga ner den andra, jag har läst mer än hälften och ändå inte riktigt kommit in i den. Verkan med han...eeh...Torbjörn Flygt..hette han ja..Jag hade lika svårt för den andra han skrev. Hej så länge

1 kommentar:

åsa sa...

Patient 67, den var bra! Jag sträckläste den!