måndag, december 19, 2005

Sömn existerar inte här...

Min son har sovit sämre än någonsin i natt. Började vid ett tror jag, kan ha varit tolv också jag vet inte så noga. Då skrek han i en timme. Om man inte satt bradvid honom och klappade på ryggen. Bara det att när man troddeatt han sov och la sig i sin säng så vaknade han och började om från början. Jag hämtade en köksstol och vi turades om om att sitta och stryka honom till sömns. Vill inte ha honom hos mig i sängen längre. Jovisst mysigt är det, men han ligger så nära att jag inte kan sova och sin far ligger han och sparkar på i sömnen hela tiden. Stackars min man som är och jobbar nu. Han är säker skittrött! När han vaknade fem försökte jag i tjugo minuter men sen fick jag fan ge upp och ta ner honom i vår säng. Där sov han gott till sju och sen från halvåtta till nu halvtio. Ska ge honom lite välling och gå ut, gissa om han kommer att somna direkt igen.. Trötter.
Örk.

Inga kommentarer: