torsdag, januari 26, 2006

Bajsdamen.

"En gång var det en mamma som var ute och gick med sin son och sin söta labrador. Helt plötsligt fick hon syn på en stor naken gump!! När mamman tittade ordentligt så såg hon att gumpen tillhörde en kvinna som stod bredvid ett träd, putande med sin gump. Byxorna och underbyxorna var nerhasade vid anklarna. Från gumpen kom det bajskorvar. Sen drog kvinnan upp sina byxor och promenerade vidare." The End!!
Jag fick så konstiga känslor; jag ville springa fram och välta omkull henne och skrika saker som jag inte kan skriva här, kanske mula henne med en av sina bajskorvar. Men jag förstod att allt inte stod rätt till så jag fick ju spatsera vidare. Något vidrigare än det här har jag nog inte varit med om.
Annars har vi varit på Bibblan idag och Melvin fick en bok. Gick en jätterunda i solen och den värmde faktiskt när vi kom i lä. Vi har ätit lunch (kämpar med min blomkålssoppa) och sovit en stund. Nu sitter prinsen och leker med något som piper väldigt mycket. Han trycker dessutom på samma knapp hela tiden så det blir lite enformigt..han är så söt. Reser sig mot allt. Även mot plana ytor som speglar och väggar. Nu måste jag börja med maten tror jag.
Är det någon som misstänker att rostfritt i köket är på väg att dö ut?? Vi är ett par stycken som diskuterat frågan..

Inga kommentarer: