måndag, januari 23, 2006

Godmorgon.

Nu har vi stigit upp från sängen bara för att gå ut och mysa lite i soffan. Jag vet inte hur kallt det idag men min man sa att det var skitkallt i morse när han var ute med hunden. Min syrra är ledig ett tag framöver och jag har en känsla av att hon kommer att hänga hos oss lite om dagarna. Hennes hund och vår Tim är ju bra polare. Annars har Nike inte så många kompisar för han är en rätt taskig (men söt) vovve. Det tycker jag är kanon så Melvin lär känna sin moster riktigt bra.
Jag har glömt att ringa mina brödrar och fråga om de har lust att hjälpa oss med flytten. Bäst att vara ute i god tid så de inte bokar annat.
Nu ringde Lynn och frågade om vi skulle hänga med på öppna förskolan. Det hade jag gärna gjort om jag hunnit men den öppnar alldeles strax och vi har ju bara pyjamas på oss. Kanske åker dit lite senare idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan hänga med nästa måndag, då är jag också ledig..

Unknown sa...

Det bestämmer vi! Jag kommer!