lördag, januari 14, 2006

Härliga Lördag


Jag har precis avnjutit en frukost med familjen. En frukost som jag och hunden cyklade och handlade i morse efter att ha gett Melle sin gröt. Som Tim galopperade till konditoriet! han tycker att det är skitkul med cykeln, jag cyklade ikapp med honom en bit men jag kunde bara kamma mig...Sen satt han och väntade på mig som ett tänt ljus, utan koppel, medan jag handlade bullarna. Jag köpte så mycket att jag fick en stor plastkasse då kunde inte Tim bära ju. Han blev så ledsen att jag fick stanna och möblera om så han fick en egen påse att bära. Och det gjorde han, fint och ordentligt hela vägen hem medan jag cyklade bredvid. Undrar om vi fått ett specialexemplar...?
Melvin sitter och leker med dammsugaren, hans favorit just nu och min man duschar. Jag hade tänk mig att ta ett bad men jag blev så varm när jag dansade hiphop med min son precis. Senare bär det iväg till Center Syd. Melle har växt i raketfart och har lite dåligt med kläder och annat. Mössan har han också växt ur, vi ska tråka oss och köpa en likadan för han är så söt i den modellen.
han fick en frigolitlåda att leka med igår när jag tog undan lite julsaker. Det var inte så genomtänk....

Inga kommentarer: