måndag, januari 09, 2006

Möbeljakt part II



Det är kul att leta möbler! Nu har vi hittat både matbord (thysells) och en trevlig soffa (nilssons). Soffan ser ganska stor ut men det krävs nog för vardagsrummet är ganska stort.
Åh, jag känner ett behov av att åka till huset och se mig omkring och ta lite mått. Jag har bara sett det på visningen och foto som min man tagit. Oh herregud , nu visar de en man på TV med massor av hår i ansiktet!! Stackars kille!
Annars har det väl inte hänt något speciellt i helgen. Steken blev inte så bra, så den har jag förvandlat till gryta. Sen var det efterlängtad countrygala på kvällen. Men i vanlig ordning så var den inte så bra som man kunde önska. Nerklippt och fylld av en massa tryckare. Det ska vara ös i country! Och min favvo sjöng en cover?! Och massor av brudar.. som bara sjunger lugna, gärna lite skräniga låtar. Gillar inte countrybrudar (kanske någon då). Det ska vara grabbar. De vet vad de sysslar med. Bäst var ändå Alison K tror jag...Kanontjej med ett tufft band! Och de här Sugarland var skitbra med, lite nytt för mig. Bara bra. Och så har vi ju våran Dolly..alltid lika stark, stadig röst..men du..man kan inte vara rynkfri i din ålder..
Jag har träningsvärk i benen. Ingen aning om varför. Har varit ute och cyklat lite men annars inget annat..
Äh, jag måste kolla lite på hårmänniskorna.

Inga kommentarer: