tisdag, januari 24, 2006



Min syrra kom hit igår, jag hade gått en lång runda med dem innan och just avslutat lunchen men det var bara till att ta på sig och bebisen och ge oss ut igen. Melvin åkte pulka. Ett varv nere i parken räcker, jag är så rädd att han ska frysa annars. Trixie kom och blev jättearg på Nike som ville göra barn med henne. Men Tim gillar hon ju, så de fick leka och Nike fick som vanligt lufsa omkring ensam...
Sen gick vi hem och fikade lite, Melvin var riktigt glad över att träffa sin moster igen. Han satt med oss vid köksbordet och deltog aktivt i vår konversation. När moster gick sov vi lite middag och när vi vaknade så hjälpte Melvin mig att laga middag. Pappisen och Melle åt köttfärs och jag tog en sallad. Jag ska försöka äta lite mer sådant nu, man kan byta ut ett par middagar i veckan mot sallad eller något annat lätt alternativ. Min man äter inte sådant så till honom får jag laga mat. Han måste ju ha något rejält efter att ha arbetat fysiskt hela dagen.
Inga godsaker igår kväll. Kommer att sakna. Dålig karraktär med sådant nu.
Såg Prisonbreak, spännande som fanken är det. Efter det var det om en liten flicka som saknade en massa ben i ansiktet. Såg hemsk ut men hon var så tapper att man inte kunde låta bli att tycka hon var go och charmig....
Vad tycks om den nya söta slipmaskinen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen tycker jag att melle och tim är sötare men slipmaskinen kommer på tredje plats, har aldrig sett maken till söt slipmaskin!

Unknown sa...

Du är fantamej inte klok!! ;-)