tisdag, januari 17, 2006

Mysdag..

Vafan har du hängandes där i "bagännen" (där bak)? Vet jag inte ..åh, det är mitt linne som jag vänt upp och ner på sovrummet för att hitta..utan framgång. Hänger i morgonrocksskärpet alltså. Jag vet att jag hade både pyjamasbyxor och tillhörande linne med mig in i duschen men när jag skulle ta på mig så hitta jag bara byxorna. Min man uppmärksammade mig precis på att allt inte såg riktigt ut när jag gick förbi TV;n..tur jag har honom.
Idag har min syster varit här med sin hund, vi gick en runda med djuren och barnet sen fikade vi bullar och stora koppar med te. Gott.
Annars har det inte hänt något speciellt idag. Vi har käkat kycklingfilé till middag och jag vet att det står en konditoripåse i kylen som min man köpte när han var och handlade foder till vovven idag. Tror det är semlor. Får väl sätta på en kopp kaffe så han fattar att jag är sugen nu..

Inga kommentarer: