lördag, januari 28, 2006

Ny familjemedlem!



Vad sägs om en sån här liten en??



Ringde precis och pratade med min syster. Hon kommer hit och
hämtar Tim imorgon för jag ska iväg med Melvin på Måndag. Vi ska
gå på öppna förskolan! Han kommer tycka att det är jätteroligt med alla barn. I alla fall, min syster har beställt en Jack Russel vovve. Den kommer på fredag, en pojke som ska heta Bob, kanske. Trodde aldrig att hon skulle skaffa en liten hund, har hon aldrig tyckt om innan. Men är en tuff ras tycker jag. Spexig! Kommer att bli bra. Ny kompis till Tim ...och Melvin. Sitter och väntar på CSI, inget annat att glo på under tiden så jag sitter och slösurfar så länge. Alla andra sover. Min man ligger utslagen på soffan. Har inte hjärta att väcka honom, han behöver sova stackarn.

Inga kommentarer: