onsdag, januari 18, 2006

Packar lite..

Vi har stannat hemma på förmiddagen i dag för jag packar lite. Får ta ut dem efter lunch istället. Det går bra med packandet, men nu vill man bara sätta fart och plocka ner allt. Min man ska iväg och köpa vårt köksbord ikväll. Det blir ett i ek med plats för sex stolar, vi köper till en klaff, två känns lite överkurs, det skulle vara till jul som vi behöver det. Vi får ställa möblemanget hos vänner så länge.
melvin sover i sin säng. Det är fan inte lätt att få honom att göra det. Det bara är så att på förmiddagen sover man i vagnen, på eftermiddagen med mamma och på kvällen i sin säng. Det tog säkert 30-40 minuter att få honom att somna och då var han trött när jag la honom. Jaja, han är söt ändå. Imorgon ska vi till tandläkaren med honom. Första besöket. Fur att han fått en gadd nu som vi kan visa upp. Nu ska jag se om jag kan packa något mer.

Inga kommentarer: