fredag, januari 27, 2006

Pust!

Nu har jag lagat mat och vi håller på att tvättar. Det blev en fläskfilégryta som jag läst om på en matblogg. Den blev skitgod rent ut sagt! Jag fick ju smaka lite idag eftersom jag varit så duktig innan i veckan. Melvin sov middag i hur många timmar som helst idag, men det är väl inte så konstigt eftersom han vaknar mitt i natten och inte kan somna om. Inatt var han vaken i en och en halv timme. Det är skitsegt när han är så. Det känns oms om han aldrig kommer att börja sova hela nätter. jag har nog inte sovit en hel nat på ett år eller så. Han är tio månader och när jag var gravid med honom så gick jag upp mitt i nätterna och gjorde en massa grejer. Läste tidningen, toa (tre gånger minst på en natt) åt lite...Tur jag var sjukskriven sista tiden så jag kunde sova på dagarna. Nog om detta. Idag är det Riket som jag har fått för migatt jag följer. Det slutar dock alltid med att jag smygeri väg och surfar. Det är inte så bra som jag intalat mig.
Imorgon ska vi fortsätta med lägenheten. Packa undan och städa lite. Nu ska jag gosa lite med sonen innan han somnar..

Inga kommentarer: