torsdag, januari 12, 2006

Ragatan!


Nu har jag snart packat en kartong! Lite av Melles saker. De är inte så stora de där flyttkartongerna men det är väl bra så de stackars flyttkarlarna inte bryter ryggen när de ska slita här hemma..jag har även gjort en lista på saker som ska göras nu i helgen. Bara så att jag känner att vi är på väg någonstans och att det händer saker. Vi ska bl a montera ner en av hyllorna i vardagsrummet. Skura några köksluckor och lite annat. Jag har en känsla av att min man tänkte ordet skilsmässa när jag visade honom blocket med sysslorna igår. Men han är så snäll så allt han säger är "Yes Dear"(ungefär). Imorgon hämtar han fler kartonger så det finns hemma vid behov, om nu trucken på kartongstället fungerar.
Snart går vi väl ut, vädret ser trevligt ut. Funderar på att eventuellt köra till Vellinge när ungen ätit. Det var längesedan jag träffade mammorna där nere..Vi får la se..

Inga kommentarer: