lördag, januari 07, 2006

Örk, jag spyr.

Jag är så mätt att jag nästan kräker. Vi har precis kommit hem från middag hos Gittan och gänget. Massor och god mat fick vi. Melvin tycker om att vara där. Alla fokuserar på honom.
Har kollat lite möbler också idag men vi stannade i stan så vi slapp hasta till middagen vi var bortbjudna till. Hitta inget speciellt. Gick även en liten runda på stan. Handlade en plyschdräkt till Melvin med Bamse på. Han fick en brun igår. Passar så bra när vi hänger här hemma med mjuka sköna kläder. Bra att ha under overallen.
Jag cyklade en runda med Tim i eftermiddags. Han skötte sig jättebra. När jag ville att han skulle springa på trottoaren så gjorde han det bara jag pekade och sa "upp där tim". Han är superduktig. Fick ta det lite lugnt, han är ju bara bebis, men det verkar som om han tyckte om det. Nä, nu måste jag slänga mig i soffan...puh..

Inga kommentarer: