torsdag, januari 12, 2006

Sex


maskiner tvätt blev det. Nu är det snart klart. Min man hämtar upp det sista när han går ut med hunden. Jag ska aldrig mer tvätta sex maskiner på en dag. Efter den 11:e mars alltså. Fast det som är positivt här är att man kan tvätta två åt gången, fyra med lite tur. Och antagligen rymmer maskinerna lite mer än vanliga.
Idag fixade min make middagen. Soppan var ju bara till att värma, men han gjorde pannkakorna helt själv. Smet och allt. Han hade minikocken till hjälp, fast den satt mest och åt upp de färdiggräddade. Tuff kille. Söt med. Slutar aldrig förundras över honom. Han får mig att le minst 86 gånger per timme. Han är så liten. Han har små små skulderblad och en helt bedårande liten gump. 10 månader idag. Sedan han kom till oss. Vilken dag! Hoppas att man aldrig glömmer. Vilket ansvar man har! Hur vet man att man gör så att det blir en bra människa av honom? Tänk om jag gjort fel redan? Jag vet bara att han får mycket kärlek och det om något måste vara en bra start. Puss Melvin. Mamma älskar Dig massvis med mest! Vi ses snart.

Inga kommentarer: