torsdag, januari 19, 2006

Slut på turen.

Min man var ju och skulle hämta bordet igår. Det var leveranstid på 6-8 veckor!! Har vi tur så hinner vi precis få det till vi flyttar in. Sen ringde jag till soffaffären och frågade hur lång lev.tid de hade på den. 8-10 veckor visade det sig!! Så det blir ju kul med många gäster på Melles födelsedag och ingenstans att göra av dem. Jag skulle ju bjuda på mat och allt! Känns mycket tråkigt för tillfället. Ialla fall så var jag och Melvin iväg och beställde soffan idag. Så nu är det gjort.
Snö. Skit. Vill inte alls ha detta nu.
Håller på att torka lite golv här hemma. Det är så skitit på golven att Melvins kläder blir smutsiga med en gång. Han kryper omkring för fullt i hela lägenheten nu. Har noll koll på var han är. Det är svårt att städa med allt som står framme nu. Och jag har haft två hundar här i två dagar nu. Det är inte lätt alltid.
Åh, vi var på Vellingeblomman idag för att kolla in ett soffbord som de sålde billigt. det var fint men väldigt lågt så vi hoppade över det. Men istället köpte vi en vas att ha på golvet med lite vass i. Tjusigt värre. Jag ville köpa massor av blommor men det känns som om det vore väldigt dumt att göra det nu..

Inga kommentarer: