tisdag, januari 03, 2006

Tisdag.

Jag skulle vara så duktig och gå till biblioteket och hämta en bok till Melvin. Vi har fått ett presentkort via BVC. När jag kom dit så hade de naturligtvis stängt och skulle öppna 40 minuter senare. Istället handlade jag lite näsdroppar till honom sen promenerade vi hem. När vi kom hem hade han sovit gått i en timme och var hungrig. Köttfärssås blev det och jag åt rester från igår. Sen blev han jättegnällig och jag kunde inte förstå varför förutom att han är sjuk. Det slutade med att jag la honom på vår säng då bökade han till sig som han brukar göra innan han somnar. Då fattade jag att han var trött, igen, så då gick vi och la oss. Faktiskt så somnade jag också idag. Riktigt skönt. Nu har vi ätit mellis och väntar på att pappisen kommer hem. Fast han är och klipper sig så vi får vänta en timme extra idag.
Igår missade vi CSI N.Y, det var ett svårt beslut att ta men det var nästan värt det. Vi tittade nämligen på den nya serien på trean. Prison Break. Hoppas att det blir måndag snart igen..den var nämligen bra. Nu ska jag slänga mig på govet med min son och djuret..

2 kommentarer:

Anonym sa...

En annan såg också fram emot prisonbreak, men däckade under innan den började....

Unknown sa...

Den var jäkligt bra kan jag säga.Fattar inte att jag pallade se båda avsnitten!?
Bra att allt börjar reda sig med magarna..