söndag, februari 12, 2006

Fever!

Puss Mamma!

Idag är Melvin jättedålig. Vid ett tillfälle hade han 39,8 i feber. Jag har ingen aning om vad det kan vara. Det är väl ett virus, det brukar de säga när ingen vet vad det är! Får ringa BVC imorgon igen antar jag. Vi skulle tagit en repa på stan idag hela familjen men maken fick åka själv. Han köpte present till sin far som fyller pensionär på fredag. Melvin fick en skitfräck tröja från P.O.P , en orange t-shirt med en grön krokodil på! Jag fick en cd skiva och till sig själv hade han köpt verktyg. När han kom hem så åkte jag iväg på mina ärenden. Var ändå tvungen att åka till apoteket och köpa bebisalvedon. Jag åkte ut till Rusta för att kolla efter ny dyna till Tim efter ett hett tips från Dolly. Jättefina! Jag tog en direkt, han får den i nya huset. Han fick även godis och en ny pipis som han kan ta sönder. Sen åkte jag vidare till Jägersro, till apoteket där. Jag handlade så mycket där att när jag var klar (coop) så det blev inget IKEA som jag planerat för pengarna tog slut! Inte ens en allahjärtansdag present till min man blev det. Han har köpt till mig..den står i hans garderob! Hmm..vad ska ni köpa till era gubbar? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom! Tips tages tacksamt emot..
Måndag igen imorgon! Ångest. Jag vill att maken ska vara hemma med oss lite, vi har det så mysigt tillsammans..Jaja, jag har min mysprins. Han är extra pillig och klängig nu när han är dålig.

Inga kommentarer: