onsdag, februari 08, 2006

Handlat bokhylla..

Jo jag fick ringa min man så han kom hem och "vabade" (vård av barn). Kände mig hur kymig som helst. Nu ikväll så mår jag mycket bättre men inte helt OK. Men så pass bra så att vi har varit och fyndat en bokhylla som min man hittade på Blocket. Betalat handpenning har vi gjort. Hämtar den imorgon och ställer den hemma hos syrran. Vi fick den till ett kanonpris och vi har sparat åtskilliga tusen. Ska köpa lite vitrindörrar och glashyllor att sätta på så den blir lite mer elegant!
Imorgon ska jag och Melvin till Gittan och fika lite. Jag ska gå in på Mobilia en sväng så de får lite tid ensamma med varandra. Det kommer att gå bra. Sen ska hon ju passa honom en hel del i mars medan vi renoverar och flyttar.
Idag är det O.C och den här nya alienserien invasion som jag bara måste se.

Inga kommentarer: