torsdag, mars 02, 2006

Halvfem..

Varför..ja varför vill han gå upp så tidigt?? Jag kan inte förstå det alls. Igår sov han ju nästan ingen middag alls. Det om något borde göra honom supertrött. Jag är helt slut och skulle tänka mig att sova en stund till, visst jag fick sova en timme mellan halvsju och halvåtta men jag behöver mer. Han också! Inatt var jag uppe länge, jag kunde inte somna för jag mådde jätteilla. Det slutade med att jag fick gå upp och kräkas!? Konstigt, jag måste fått något skit i mig. Idag är magen lite ledsen och svider rejält.
I går tog jag beslutet att inte lämna Melvin till Gittan i helgen. Han blir så ledsen när jag lämnar honom och jag har kommit fram till att jag inte klarar av det. Vi får vänta till han är lite mer öppen till andra människor igen. Det känns bra att detta är bestämt och avklarat nu. Och det bästa av allt är att Gittan inte tog illa upp utan istället höll med mig. Vi ska dit på lördag och fika.
Nu är min man iväg och köper ett snyggt golv till vårt sovrum. Hela sovrummet skall göras om, det var nog i sämst skick på den våningen. De har haft det som en avlastningsplats till allt möjligt. Vi ska också slå ut en vägg till dressingroomet som vi inte vill ha kvar. Hellre ett rejält sovrum. Om någon timme eller så så ska vi gå ner och handla bullar och sticka iväg till arbetarna och bjuda dem på fika. Arbetarna är min man och farfar (melles).

Inga kommentarer: