onsdag, mars 08, 2006

Lunch på uteplatsen!

Igår somnade jag med Melvin i vår säng klockan sju. Vaknade vid åtta la om honom täcket och gick upp för att borsta tänderna och släcka. När jag väl hade kommit i säng igen så hade jag råkat piggna till lite. Så jag satte på TV:n och stängde inte av den förrän efter Desperate Housewifes. Och somnade som en stock! Min man var på kosert igår och jag hörde långt borta när han satte nycklarna i låset. När han kom in i sovrummet sa jag, nästan i sömnen, att Melvin låg hos oss. Bara så han inte tänkte göra ett djupdyk.Vi var och hälsade på farfar ute i huset igår.Det har inte hänt så mycket sen sist. Men idag blir det andra bullar för då ska min man dit. Med ambitionen om att stryka sovrummet två gånger. Det var så fint väder igår, Melvin fick sin lunch ute i trädgården. Till Tim hade jag köpt enorma ben som han tuggade på i snön. I morgon blir han 1 år! Nä, nu är Melvin så trött att jag måste lägga honom.

Inga kommentarer: