fredag, april 07, 2006

Surfar högt

Nu funkar det med det trådlösa! Ja, inte tack vare mig eller min man utan vi fick tillkalla experthjälp. Vi bjöd hit kompisar på lite middag i dag och se på fan om inte Danne löste det till oss! Kanon! Så nu sitter jag och surfar här uppe. Lite mysigare än att sitta helt själv i källaren. Igår när vi kom hem från Dan & Lynn var jag så mätt att jag inte kunde röra mig. Melvin ville inte dricka sin välling. Så mätt var han. Jag gick och lade mig raklång i bastun med mojs i håret. Hur skönt som helst. Men jag är inte så bra på att basta, tror inte att jag orkade mer än tjugo minuter sen höll jag på att dö. Och då hade knappt svettpärlorna hunnit tränga fram. Det är fusk. Man måste sitta till första svetten börjat rinna. När jag kom upp så kämpade pappisen med ungen. Trött var han men sovas skulle det inte. Jättedumt. Lämnar vi honom ensam så skriker han förfärligt mycket. Argt skrik är det. Det känns i hjärtat. Vi vet inte vad vi ska göra. Slutligen fick vi honom att somna men jag fick gå och hämta honom tolv inatt igen. Sen sov han till kvart i sju i morse. Hur skönt som helst. Nu väntar jag mig att han vaknar närsomhelst igen...
Filmen jag skulle sett igår blev inget av heller...jo slutet. One hour photo med Robin Williams.
Min kära make skulle jobbat imorgon men det blev inget. Tycker jag är bra. Så kan vi göra något kul. Jag vill köpa en grill. En stor som rymmer många stekar så man kan bjuda på grillat i sommar..kommer ni?

Inga kommentarer: