onsdag, april 19, 2006

Uppe tidigt idag.


Han skulle inte sova mer än till sex i morse. Så det var bara till att sticka ner fötterna i morgonsofflorna och se glad ut. Nu sover han igen. I vår säng. Jag smet. Kunde inte somna. Hoppas han ropar när han vaknar så han inte trillar ner och slår sig. Vet ni? Igår stod han alldeles själv ett flertal gånger. Utan att stödja sig mot något. Jag blev glad. Han går nog snart...
Tråkigt väder det är idag. På lördag är det en stor sol över oss enligt tidningen. Vill grilla då. Har fortfarande inte köpt grill. Svårt att avgöra vad man ska ha. Kolgrill definitivt. Men vilket märke och vilken storlek??! Min man ska jobba då så det blir väl inget grilla kan jag tänka. Igår var han och beställde en markis till terassen. Kommer att bli skitmysigt därute!
Tim träffar fler och fler kompisar här nu. Igår träffade vi en sju månader gammal blandis, fast det såg på pricken ut som en jaktlabbe! De lekte fint. Inhängnat men ändå....På kursen hade han visat sin bästa sida. Instruktören säger att han kommer vara vass på spårningen om intresse finns. Vi ska provspåra med honom i slutet på månaden.
Idag blir det lasagne. Vi världens godaste hos Lynn förra veckan så jag måste kolla om min blir lika god. Har inte gjort på länge.

Inga kommentarer: