måndag, april 24, 2006

Wow vilken stoor!


Här kollar vi på elefanten!

Min mans bror och hans fästmö har äntligen kommit till skott och ska gå och gifta sig!! Det blir en vigsel i rådhuset om en dryg månads tid. Jag och svägerskan kommer då att heta exakt samma sak både till för- och efternamn. Lustigt!

Min make är på kurs med hunden, sista gången idag. Melle sover igen och jag har tusen saker jag skulle behöva göra. Vet inte var jag ska börja..

Läste att Åsa och hennes man har ett växthus i sin trädgård. Jag blev lite sugen på det med. Så mycket man kan odla och pyssla med där. Men de är alldeles för dyra och jag får först ta hand om det vi har och se om det finns tid för växthus också.....

Nä om man skulle gå och göra någonting riktigt bra som att städa toaletterna. Eller köket. eller plocka undan leksaker. Ja, det finns att göra som ni ser.

Inga kommentarer: