måndag, maj 01, 2006

men guuud så trevligt!!

Den här dagen kom att bli en utav de mysigaste på länge; Lynn ringde och bjöd in sig på en liten fika i förmiddags. Fick man snackat av sig lite där! Sen småpillade vi lite hemma fram tills moster kom, då gick vi på tivoli med lilleman. Inget åka blev det men han tyckte det var kul att bara titta. Sen gick vi hem och Melle och Moster lekte i trädgården jag åkte och handlade lite förnödenheter. Makens bror med familj ringde och bjöd in sig på en spontanmiddag eftersom de också skulle besöka det berömda tivolit! De fick spaghetti och köttfärssås. Kaffe och glass efteråt. De stannade en bra stund och kusinerna fick leka av sig ordentligt. Vi kommer få det kanon på vår semester tillsammans!! Jag bokade in en Melvinfri kväll då jag ville att min kära man och jag kan få gå ut och äta middag, bara vi eftersom vi firar vår första söta bröllopsdag tillsammans då. Jag kanske måste köpa en present och ta med?! Tror ni att en häcksax går hem? ;-)
Nu sover lillebror och jag tänker nog snart göra likadant..trött är jag av allt det trevliga.

Inga kommentarer: