onsdag, maj 03, 2006

På förmiddagen igår åkte jag och Melvin till hans kompis Julian som är tre månader äldre än Melle. De hade fantastiskt roligt ihop och satt mest och härmade varandra. På eftermiddagen gick vi en promenad med hunden och Melvin somnade på fem sekunder i vagnen. Det är utmattande att leka med kompisar! När vi kom hem fick jag en blixtrande huvudvärk som ledde till illamående och jag blev helt matt efter ett tag. Men min snälla son lekte själv så jag fick vila i soffan. På kvällen blev det bättre så jag och min man installerade vår nya fina smarta tvättmaskin som jag nu testar för första gången. Hoppas det blir blött! Nej, jag skojar men rent hoppas jag för det kunde inte den andra fixa. Den här kan sätta på sig själv om man ställer in tiden. Ju mer jag tänker på det desto fiffigare tycker jag att det är! Idag ska jag klart hänga ut tvätten på tork. tidningen lovar vacker väder flera dagar på raken nu. Härligt!! Blir väl grilla i helgen då får man hoppas. Såg att de säljer billig karré eller vad det nu var, på Coop denna veckan. Ska in en tur till stan på fredag, kanske även på torsdag så då kan jag ju passa på att köpa lite. Och så en grill förstås. Nu gråter min son så jag måste trösta. Jag skällde lite på honom nämligen...

Inga kommentarer: