söndag, maj 07, 2006

Summertime..

Åh så härligt!! Tvätten hänger på tork och fåglarna kvittrar!! Polackerna har tagit fridag idag så tyst är här också. Igår höll de på till efter klockan sex på kvällen. Jäkligt frustrerande att ha dem jobbandes sex dagar i veckan, de väsnas friskt.
Vi har varit på lekplatsen. Hoppas att han inte blir alltför dålig av allt pollen. Känner att jag själv borde ha något i ögonen, det kliar lite. Min man kommer nog snart hem. Vi ska åka och klippa oss i eftermiddag. Jag tror bara jag tar topparna. Fast jag är lite sugen på sommarfrisyr. Inte rakat men bra mycket kortare...Vi får se. Om min man får bestämma vill han nog att jag klipper det längre!
Blir nog grilla i dag med.Allt kött blev inte grillat igår så det är egentligen bara till att starta upp grillen så är det klart. Vi får se när vi kommer hem.

Inga kommentarer: