fredag, maj 12, 2006

Vrålsugen på salt!!

Stackars Melvin är jätteförkyld. Igår var vi hemma nästan hela dagen, skulle egentligen varit på öppna förskolan men det gick ju inte. Idag gick vi till lekplatsen och gungade och grävde i sanden. Melle blev jättefascinerad av en lastbil som stod och lossade en grävmaskin...
Nu skulle jag egentligen varit på statoil och handlat något att frossa i för jag är så fruktansvärt sugen på något i stil med jordnötsringar eller ostbågar, chips hade också funkat. Men när jag gick in för att hämta pengar så orkade jag helt plötsligt inte längre. Då är man nog inte ordentligt sugen..eller så tänker jag på att jag varit väldigt duktig med godis och annat flottigt så då kan jag ju försöka fortsätta på den linjen...Fan vad präktig jag är...jag är ju sugen vad är det att tveka om?! Nu har jag varit ute och kollat vart markisen ska hänga, det kommer att bli mysigt. Som det är nu kan vi inte äta ute utan att någon får solen i plytet. Inte så skönt att sola sig när man äter...
Imorgon ska hela familjen in till stan. De har något jippo på Ribban med flygplan och annat som min man är jätteintresserad av. Jag tror att jag ska leta reda på en bikini eller en kjol medan de är där..
Nu ska jag gå och kolla vad vi har i skafferiet. Det onyttigaste är nog russin..

Inga kommentarer: